![]() LEPSZA KOMUNIKACJA z MIESZKAŃCAMI Dla Urzędu to doskonałe narzędzie komunikowania się z mieszkańcami, a dla firmy świetny sposób na intensywniejszy kontakt z klientami. |
![]() Kanał pilnych komunikatów do mieszkańców Urząd może szybko poinformować o nagłym wydarzeniu, a firma może skutecznie poinformować o np. planowanej przerwie w dostawie usług lub awarii. |
![]() Prostsze opłacanie rachunków, faktur Mieszkańcy, klienci mają do wyboru wiele metod płatności, w tym BLIK, kartą kredytową lub płatniczą i PBL. |
![]() Lepsza terminowość spłat dzięki powiadomieniom w aplikacji Aplikacja przypomina mieszkańcom o terminach płatności. Mogą oni też ustawić ich automatyczne opłacanie kartą. |
![]() Zmniejszenie kosztów wysyłki faktur papierowych Zachęcamy użytkowników aplikacji do zmiany formy otrzymywania faktur dzięki uproszczeniu procesu ich opłacania. |